Wikia

My Fantasy Online Wiki

Rozwiąż zagadkę zabójstwa Loriana

Komentarze0
916stron na
tej wiki

DziennikEdytuj

Podczas pobytu w areszcie w Eliar spotkałem człowieka o imieniu Julian. Został on skazany za zabójstwo swojego kolegi Loriana, podczas wspólnego rozładunku zboża przy wiatraku na Wichrowych Wzgórzach. Julian twierdzi, że jest niewinny, a zabójstwa dokonał ktoś inny. Niestety nikt mu nie wierzy, gdyż w momencie zdarzenia widziano go z zakrwawionym sztyletem w ręku. Dodatkowo pokłócił się wcześniej z Lorianem o złoto, a jego sakiewka zniknęła podczas całego zajścia. Obiecałem, że rozejrzę się po okolicy i poszukam nowych dowodów, które pomogą wyjaśnić sprawę.

Na Wichrowych Wzgórzach, w pobliżu miejsca zabójstwa znalazłem odciski butów. Ktoś skakał z pobliskiego drzewa. Czy był to prawdziwy sprawca, który zaczaił się na drzewie?

Porównałem buty Juliana z odciskami znalezionymi przy wiatraku. Nie pasują. Te odciski prawie na pewno zostawił zabójca. Muszę szukać dalszych dowodów.

W osadzie banitów znalazłem buty, które idealnie pasują do odcisków przy wiatraku. Pozostało odnaleźć ich właściciela. Zapytam o to banitę, który stoi nieopodal.

Dowiedziałem się, że buty należą do niejakiego Januszka, który właśnie opuścił szeregi szajki banitów. Niedawno był pobliżu wiatraka, więc wszystko pasuje do układanki. Muszę go odnaleźć i doprowadzić w ręce wymiaru sprawiedliwości.

Udało mi się znaleźć Januszka. Przyznał się do winy i został skazany na 10 lat więzienia. 

Podczas procesu twierdził, że chciał jedynie postraszyć Loriana, aby ten oddał mu sakiewkę. Pośliznął się jednak na trawie, wypuścił sztylet z rąk, a ten niefortunnie trafił prosto w serce Loriana. Szaman wysłuchał zeznań, obejrzał nowe dowody rzeczowe i wydał wyrok 10 lat pozbawienia wolności dla Januszka.

Julian został uniewinniony. W zamian za pomoc podarował mi jeden z przedmiotów, które skonfiskowano mu podczas aresztowania. Chyba powinienem pomyśleć nad karierą detektywa ;)

Wykonanie i nagrodaEdytuj

Trudność Wykonania: Średnie (47-50 poziom)

Opis:

1. W Areszcie spotykamy Juliana. Został on skazany za zabójstwo swojego kolegi Loriana. Postanawiamy rozwikłać tą zagadkę.

2. Idziemy na Wichrowe Wzgórza i znajdujemy w pobliżu wiatraka odciski butów. (Pod drzewem na lewo od młynu.)

3. Idziemy do Juliana i porównujemy jego buty z odciskami znalezionymi w pobliżu miejsca zabójstwa. Nie pasują.

4. W osadzie banitów znajdujemy buty które pasują do odcisków znalezionych na Wichrowych Wzgórzach. Rozmawiamy z pobliskim banitą na temat znalezionych butów.

5. Dowiadujemy się że buty należą do niejakiego Januszka, który opuścił szeregi banitów.

6. Grocie Gorących Wyziewów (1 piętro jaskini Gothar) znajdujemy Januszka, przyznaje się on do winy i zostaje skazany na 10 lat więzienia.

7. Julian został uniewinniony. W zamian za pomoc podarowuje nam jeden z przedmiotów które skonfiskowano mu podczas aresztowania.

Nagroda: Srebrny Pył, od Januszka 7x żeton.

Więcej od Wikii

Losowa wiki